top of page

אוטומציה מונעת בינה מלאכותית צפויה לחסל עד 73 מיליון משרות עד 2030

ככל שהטכנולוגיה ממשיכה להתקדם, האוטומציה של משרות רבות הופכת נפוצה יותר. אחת ההתקדמות הבולטות ביותר באוטומציה היא הופעתה של אוטומציה מונעת בינה מלאכותית. אוטומציה מונעת בינה מלאכותית צפויה לחסל עד 73 מיליון משרות עד 2030, על פי דו"ח ממכון מקינזי העולמי.


אוטומציה מונעת בינה מלאכותית מוגדרת כשימוש בבינה מלאכותית, למידת מכונה ורובוטיקה לאוטומציה של תהליכים ומשימות שבאופן מסורתי יבוצעו על ידי בני אדם. אוטומציה מונעת בינה מלאכותית יכולה להגביר את היעילות והדיוק, להפחית עלויות ולשפר את שירות הלקוחות.


הדו"ח של McKinsey Global Institute מצא כי לאוטומציה מונעת בינה מלאכותית תהיה השפעה גדולה על התעסוקה. הדו"ח מעריך כי עד 73 מיליון מקומות עבודה עלולים להתבטל עד 2030, כאשר רוב אובדן העבודה מתרחש במגזר הקמעונאי, המנהלי והייצור.


הדו"ח גם מצא שההשפעות של אוטומציה מונעת בינה מלאכותית לא יתפזרו באופן שווה על פני כל המגזרים. תעשיות מסוימות, כמו בריאות וחינוך, יושפעו פחות מאוטומציה, בעוד שתעשיות אחרות, כגון קמעונאות וייצור, יחוו שיעורי אובדן מקומות עבודה גבוהים יותר.


הדו"ח גם מציין שבעוד אוטומציה מונעת בינה מלאכותית תוביל לאובדן מקומות עבודה, היא גם תיצור מקומות עבודה חדשים במגזרים אחרים. עם זאת, ייתכן שעבודות אלו אינן דורשות את אותם מיומנויות כמו המשרות שמתבטלות. ככזה, מי שנעקר על ידי אוטומציה מונעת בינה מלאכותית יצטרכו להתאמן מחדש כדי לנצל הזדמנויות חדשות.


לאוטומציה מונעת בינה מלאכותית צפויה להיות השפעה גדולה על הכלכלה העולמית ושוק העבודה בשנים הקרובות. הדו"ח של McKinsey Global Institute מדגיש את הצורך של ממשלות ועסקים להיות מוכנים להשפעות האוטומציה, ולפתח אסטרטגיות כדי להבטיח שמי שנעקר על ידי אוטומציה מונעת בינה מלאכותית יוכלו למצוא הזדמנויות תעסוקה חדשות.

10 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

אז מה זה ביכלל Chat GPT ?

Chat GPT (Generative Pre-trained Transformer) הוא סוג של אלגוריתם למידה עמוקה שנועד ליצור שפה טבעית. זוהי מערכת מתקדמת לעיבוד שפה טבעית (NLP) המבוססת על ארכיטקטורת השנאים, אשר הוכחה כיעילה במגוון משימ

מה זה AI ?

בינה מלאכותית AI מוגדרת כיכולת של מכונות או מערכות מחשב לחשוב וללמוד. זהו תחום רחב של מחקר ומחקר המתמקד ביצירת מכונות חכמות המסוגלות לבצע משימות שבדרך כלל דורשות אינטליגנציה אנושית. AI הוא מדע בינתחומ

בעתיד הקרוב, בינה מלאכותית (AI) מוערכת להיות מסוגלת לבצע יותר מ-80% מכל משימות ניתוח הנתונים.

בעשור האחרון, AI הפכה לחלק חשוב יותר ויותר בתהליך ניתוח הנתונים. הוא שימש לזיהוי דפוסים במערכי נתונים גדולים וליצירת תחזיות לגבי מגמות עתידיות. מערכות בינה מלאכותית יכולות ללמוד מנתוני עבר, לזהות דפוס

bottom of page